MILWAUKEE® rūpinasi jaunųjų automobilių mechanikų konkurso dalyvių įranga!

Jaunojo automechaniko (Young Car Mechanic) konkursas – vienas prestižiškiausių edukacinių renginių automobilių pramonėje – sulaukė palaikymo. Prie remiančių įmonių grupės prisijungė ir technine konkurso partnere tapo kompanija MILWAUKEE®.


MILWAUKEE® yra pirmaujanti sunkiųjų elektrinių įrankių, nešiojamųjų elektrinių įrankių ir jų priedų profesionaliems vartotojams gamintoja. Nuo pat įmonės įkūrimo 1924 m. MILWAUKEE® prekės ženklas pirmauja elektrinių įrankių pramonėje – gaminiai išsiskiria tiek ilgaamžiškumu, tiek našumu. MILWAUKEE® naujoves daugelį metų skatino siekis gerinti darbų saugą ir našumą, taip pat sukurti visiškai belaidę darbo aplinką.

Jaunojo automechaniko konkursas jau daugelį metų populiarina automobilių mechaniko profesiją tarp technikos ir bendrojo lavinimo mokyklų mokinių. Tarptautinis pobūdis yra vienas didžiausių konkurso privalumų. Jis suburia dalyvius iš skirtingų šalių, atstovaujančius skirtingoms kultūroms. Be to, ši iniciatyva padeda formuoti teigiamą automobilių mechaniko profesijos įvaizdį. 

„Džiaugiamės, kad MILWAUKEE® prisijungia prie Jaunojo automechaniko konkurso kaip partnerė. Jų įsipareigojimas teikti kokybiškus įrankius konkurso dalyviams – neįkainojamas. Tai leidžia tobulinti mokinių įgūdžius dinamiškoje garažo aplinkoje“, – sako Armandas Umbraško. konkurso projekto vadovas ir koordinatorius.

MILWAUKEE® atstovai taip pat džiaugiasi šia partneryste. „Be konkurencijos nėra tobulėjimo, o nuolatinis noras lenktyniauti yra įsišaknijęs MILWAUKEE prekės ženklo DNR. Remti Jaunojo automobilių mechaniko konkursą mums yra garbė, ypač bendradarbiaujant su tokiais partneriais kaip „Inter Cars“. Be to, tai kartu ir galimybė jauniems mechanikams pristatyti puikius MILWAUKEE sprendimus automobilių rinkai. Mūsų prekės ženklas reiškia naujoves, nuolatinį tobulėjimą, geriausius savo klasės produktus ir sprendimus. Todėl labai svarbu, kad mechanikai ne tik būtų susipažinę su mūsų asortimentu nuo pat pradžių, bet ir žinotų, kaip juos nuolat naudoti darbe. MILWAUKEE – ateities sprendimai, prieinami šiandien ir, svarbiausia, visada kuriami daugiausia galvojant apie vartotojų sveikatą ir saugą. Šiais metais švenčiame 100 metų buvimo rinkoje sukaktį, bet tai – tik pradžia. Kaip minėjau, šios lenktynės neturi pabaigos“, – komentuoja Januszas Mitko, MILWAUKEE CEE rinkodaros vadovas.

Partnerių įsipareigojimai leidžia geriau išpildyti Jaunojo automechaniko konkurso dalyvių lūkesčius, suteikti įkvepiančių įspūdžių, sukurti aplinką, palankesnę jų pomėgiui realizuoti ir įgūdžiams ugdyti. MILWAUKEE® prisideda prie šios misijos, kuria siekiama sukurti geresnę ateitį automobilių mechaniko profesijai.